Ребрендинг флагманського польського виробника скляного посуду KROSNO
Krosno Glass починає новий рік з новою системою візуальних комунікацій для бренду KROSNO та модифікованою архітектурою портфоліо, поділеною на лінійки Premium та Casual. Ребрендинг флагманського польського виробника скляного посуду є частиною стратегії розвитку бізнесу на 2018-2023 роки. Реконструйований бренд KROSNO дебютував на виставці Ambiente 2018 у Франкфурті.
КРОСНО є синонімом найвищої якості з 1923 року, що означає новий логотип з гаслом "Brilliance in glass since 1923". Окрім логотипу бренду, реконструкція включає в себе всі візуальні та брендингові матеріали, каталог продукції на 2018 рік та офіційний веб-сайт. Маючи на увазі майже 100 років відмінної майстерності, відомий своєю увагою до кожної деталі, бренд KROSNO починає нову главу в своїй історії з повідомленням "Experience life more beautifully".
Оновлений портфель брендів KROSNO складається з 280 продуктів з різноманітними цілями, включаючи посуд для напоїв та сервування, декор та подарункову продукцію. Команда дизайнерів і ремісників Krosno Glass підготувала 30 унікальних колекцій скляного посуду як ручного виробництва (Hand Made) так і машинного виробництва.
На виставці Ambiente компанія продемонструвала макети нової упаковки продукції бренду KROSNO, яку планується поступово впроваджувати до кінця першої половини 2018 року. Упаковка для преміум-сегмента, в тому числі для виробів ручного виробництва, отримала елегантний, чорний декор, тоді як продукцію лінійки Casual, з автоматизованих ліній, буде представлено в мінімалістичних, білих коробках.