ГоловнаНовиниDurobor змінив стратегію розвитку бренду на ринку скляного посуду

Новини

Durobor змінив стратегію розвитку бренду на ринку скляного посуду

На початку 2018 року компанія Durobor змінила стратегію розвитку бренду на ринку скляного посуду.

Презентацію оновленого бренду та логотипу, нових продуктів та новітньої концепції позиціювання продукції компанії було проведено на виставці Ambiente у Франкфурті на Майні. 

Тож, що нового нам запропонував Durobor?

Durobor визнаний в усьому світі за свої продукти, спеціально розроблені для задоволення потреб клієнтів у 4-х напрямах:

1) Пиво

2) Бар

3) Буфет

4) Бренди

З цього року Durobor поєднує всі товари напрямів Пиво, Бар та Буфет у один розділ Durobor® Savours.

Ще один, важливий для компанії Durobor та її B2B клієнтів напрямок діяльності – декорування скляного посуду, отримав назву Durobor® Yours. Це у повній мірі підкреслює винятковість та автентичність рішень для просування бренду кожного клієнта.Durobor змінив стратегію розвитку бренду